TR
|
EN
toggle navigation
ProAsist
KURUMSAL
Hakkımızda
Vizyonumuz ve Misyonumuz
Kültürümüz ve Değerlerimiz
Vaadlerimiz
Ekibimiz
KVK Kanunu
YAŞAMA DOKUNAN ELLER
HİZMETLERİMİZ
Teknik Hizmetlerimiz
Entegre Yönetim Sistemi Politikası
Entegre Yönetim Sistemleri Sertifikamız
HABERLER
Basın Haberlerimiz
Etkinliklerimiz
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri
Kariyer
Çözüm Ortağı Başvuru Formu
Müşterilerimiz
Müşterilerimiz
Yaşayan Hikayeler
E-Bülten
E-Bülten Ocak 2020
E-Bülten Nisan 2020
E-Bülten Temmuz 2020
E-Bülten Ocak 2021
E-Bülten Nisan 2021
E-Bülten Temmuz 2021
E-Bülten Ekim 2021
E-Bülten Ocak 2022
E-Bülten Nisan 2022
E-Bülten Ağustos 2022
E-Bülten Ekim 2022
E-Bülten Ocak 2023
E-Bülten Nisan 2023
E-Bülten Temmuz 2023
E-Bülten Ekim 2023
E-Bülten Ocak 2024
BİZLER ŞİRKETİMİZİN BAZEN GÖZLERİ, BAZEN ELLERİ, BAZEN AYAKLARI OLUYORUZ.
Cafer Yayla
Teknik Ekip Sorumlusu
Röportajı okuyunuz
İsminiz?
Cafer Yayla
Nerelisiniz?
Samsun
En sevdiğiniz özelliğiniz?
Pes etmemem
En sevdiğiniz hayal kahramanı?
Superman
Kaç yıldır ProAsist'te çalışıyorsunuz?
1,5 yıla yakın
ProAsist'teki göreviniz?
Teknik ekip sorumlusuyum
İşinizin en sevdiğiniz yönleri?
Sürekli yeni insanlar, yeni yerler ve sonuç olarak yeni tecrübeler kazandırması.
İşinizin zor yanları?
Hem hızlı hem dikkatli hem de doğru çözüm ve müşterilerin ruh hallerine göre vaziyet almak.
Ekip arkadaşlarınızda en çok aradığınız özellik?
Öğrenmeye istekli ve azimli olmaları vazgeçilmezim.
Neden ProAsist? Sizin için ne anlam ifade ediyor?
Kısa zamanda 2. Ailem oldu. Yöneticisinden stajyerine bütün çalışma arkadaşlarımızla biz bir aileyiz.
Bir şirketin yaşaması ne anlama geliyor?
Gün geçtikçe büyümesi, öğrenmesi, tecrübe kazanarak belirli hedeflere yönelmesi, ve en önemlisi ayakta kalmayı başarması. Bir şirkette bu yoksa, zaten yaşaması beklenemez.
Sizin bunda rolünüz ne?
Ben ve arkadaşlarımın şirketteki rolü çok büyük. Çünkü bizler şirketimizin bazen gözleri, bazen elleri, bazen ayakları oluyoruz.
Yaptığınız işte empati neden önemli?
Çünkü kendimizi müşteri yerine koymamız gereken anlarla sık sık karşılaşıyoruz. Doğru hareket edebilmemiz için empati yapmamız şart.
Müşterinin işini yaşamak ne demek? Neden önemli?
Müşterinin işini yaşamak, o an tamamen kendini işine vermek demektir. Eğer kendimizi işimize veremezsek, başarısizlık kaçınilmaz olur.
Yaşamla ilgili bir mottonuz var mı?
Sevgi, güven, dürüstlük. Bence herkes dünyada misafir olduğu bilinci ile hareket etmeli.
Geri dön