ProAsist Teknik Hizmetler
BİZİM ROLÜMÜZ, TECRÜBE VE BİLGİLERİMİZ İLE ŞİRKETLERDE YAŞAM VE ÇALIŞMA KONFORLARINI DAİMA AKTİF TUTMAK.
Hasan Şentürk Müşteri Yöneticisi


Röportajı okuyunuz
İsminiz?
Hasan Şentürk


Nerelisiniz?
Doğum yerim İstanbul ama, köken olarak Makedon göçmeniyim.


En sevdiğiniz özelliğiniz?
Sakin ve neşeli olmam, çabuk demoralize olmamam.


En muzip özelliğiniz?
Sinirliyken bile birden şaka yapabilmek.


En çok kullandığınız kelime(ler)?
Tamamdır, Saygılar.


Kaç yıldır ProAsist'te çalışıyorsunuz?
9 Yıl (Şirketler grubunda 16 yıl)


ProAsist'teki göreviniz?
Müşteri Yöneticisi


İşinizin en sevdiğiniz yönleri?
Her sektörden konularında deneyimli insanlar ile tanışmak.


Ekip arkadaşlarınızda en çok aradığınız özellik?
Paylaşım ve yardımlaşma.


Neden ProAsist de bir başka firma değil?
İş hayatımın tamamında Öner Çelebi'nin şirketler grubunda çalıştım. Bu şirkette insanlar özgürdür, çok rahat fikirlerini söyleyebilir. Şirket ve çalışanlar arasında duygusal bir bağ var.


Bir şirketin yaşaması ne anlama geliyor?
Bunu bir insan vücudu gibi düşünebiliriz. Herhangi bir organındaki sorun bütün bedeni etkileyebilir. Şirketler de böyledir. Amaçladıkları hedefe giderken yaşayacakları herhangi bir sorun, zorlanmalarına neden olabilir. Bir şirketin yaşaması, şirketlerde çalışanların ve çalışma ortamlarının doğru ve sağlıklı koşullarda olması sağlanarak hedefe ulaşılmasıdır.


Sizin bunda rolünüz ne?
Bizim rolümüz, tecrübe ve bilgilerimiz ile şirketlerde yaşam ve çalışma konforlarını daima aktif tutmak ve yaşanabilecek olumsuzlukları önceden görüp önlemini almak.


"Müşterinin işini yaşamak" ne demek? Neden önemli?
Müşterimizin yaşadığı duyguları yaşamaz, onun endişesini, sıkıntısını hissetmez isek aynı dili konuşamaz, bağ kuramayız. Bu anlayışla, işinize daha çok önem verip elinizden geleni yapmaya çalışırsınız.


Yaşamla ilgili bir mottonuz var mı?
Mutlu olmaya çalışmak ve daima öğrenmek




Geri dön